19.09.08

IRL noortel tähtis päev

Laupäev (20.09.08) on tähtis päev IRL noorte jaoks. Ühinevad erakonna noorteühendused Noor-Isamaa ja Noored Konservatiivid. Seda päeva on pikalt oodatud ja põhjusega. Noorte kukepoks oli isegi jonnakam kui "vanade" oma, viimased ühinesid aastaga. Noored ühinevad Res Publica ja Isamaaliidu liitumisest (4.06.06) alates juba üle kahe aasta.

Mida tahan selle tähtsa päeva puhul öelda?

Noorteühenduste liitumine on õige samm. Erakond vajab noori ning noored erakonda. Killustatus on mingil moel vajaduste jagamist takistanud. Ühinemine aitab kindlasti kaasa ka erakonna ja noorte omavahelisele vennastumisele. Täna, nagu ka siin, räägin ma paraku eraldiseisvatest organisatsioonidest. Põhjuseid ma siin välja tooma ei hakka.

Hoiatan ühe eest - liivakastimängude eest. Paraku ma mõnda ohtu näen. Näiteks võib leiduda endiste organisatsiooni harusid, kes peale liitumist ei suuda ajaga kaasas käia ning tegutsetakse jonniga vanaviisi edasi. Seda on erakond eakamate organisatsioonis näinud. Noored, olgem sellevõrra targemad!

Noored pole mängukanniks! Seda peavad nad ise tunnistama ning vastavalt käituma. Nii suudetakse olla üle "suurte" poliitikute joovastustest nukkudega mängimast. See eeldab eesmärgistatud ning iseseisvat tegutsemist, mis on kindlasti üks raskemaid ülesandeid tulevase IRL noorteühenduse juhtkonna jaoks. Soovin selleks jõudu ja jaksu!

Minu üllatuseks on kandidaatide kampaaniaperiood olnud väga vaikne. Paraku tänu sellele ma ei teagi kõiki kandidaate. Tean järgmist:

  • Esimehe kohale on kaks kandidaati:
  1. Veiko Lukmann
  2. Madis Kübar
Kaks väga erineva karakteriga inimest. Ühte tunnen ma pikemat aega kui teist. Samas ei saa ma öelda, et tunnen neid mõlemaid väga hästi. Kuid minu valik on tehtud. Ja seda just noormeeste iseloomu alusel. Minu valik osutub sellele, kes suudab omada kirge, samas õigel ajal olla kaalukausiks ning pingete maandajaks. Valiku teeb lihtsamaks ka asjaolu, et see, keda eelistan, teda saab ka usaldada töös, temas on vastutustundlikkust (minu jaoks tohutu oluline kriteerium) ning meeskonnavaimu.

  • Juhatusse kandideerijad, osa neist, leidsin täna juhuslikult orkutist. Kandidaatide plakat illustreerib siinset kommentaari. Tean, et jagatavaid kohti on 13. Niisiis, valikuid on mitmeid.
Seega, kõik IRL noored laupäeval kella 14-ks Tallinna ja Inglise Kolledžisse.

Tule ja ole ühineja!

Tule ja tee valik tulevikku!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Pressiteade
20.09.2008
IRLi Noorteühendus

Isamaa ja Res Publica Liidu noorteühendus valis täna esimeheks Veiko Lukmanni, kes alistas ühe
häälega teise kandidaadi esimehe kohale - Madis Kübara. Veiko Lukmann sai hääletusel 139 ja
Madis Kübar 138 häält.

IRLi Noorteühenduse aseesimeesteks valiti Alo Lõoke (145 häält), Mari Agarmaa (152) ja Ako Aasma
(122).

IRLi noored valisid üldkogul ka juhatuse, kuhu kuuluvad Priit Sibul (143 häält), Kristjan Vanaselja
(144), Ingrid Lepik (141), Hannes Klaas (140), Mart Toots (110), Kaisa Üksik (160), Marek-Andres
Kauts (146), Heidi Leid (142) ja Dmitri Schmidt (118).

Ühenduse revisjonikomisjoni valiti Heini Roosimaa (167 häält), Andreo Laur (176) ja Kaido Kukk
(127).

Kokku võeti välja 290 mandaati, hääletuskasti jõudis 282 sedelit.